TelenovelesLV

Объявление

Failu hostings
Raksti/intervijas latviešu valodā, galerijas, video un pārējās sadaļas pieejamas fanu kluba biedriem!!!!
Tulkotie materiāli latviešu valodā ir fanu klubs īpašums!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » TelenovelesLV » Supernatural » Citāti no Supernatural

Citāti no Supernatural

Сообщений 21 страница 26 из 26

modreits написал(а):

vieniigais, kas man shajaa seriaalaa nedaudz nepatiik ir briinumainaas izglaabshanaas peedeejaa briidii...  tas ir burtiski katras seerijas beigaas... kaut kaa druscinj apniciigi... prasiitos nedaudz iespaidiigaakas un neprognozeejamaakas beigas... vai tikai es taa domaaju? hmmm

nu jā tas dažreiz apnīk, bet man vairāk apnika ka Dīns gandrīz vienmēr un katrā otrajā sērijā glābj Semiju!
Bet par sezonām es tomēr palikšu ka man patīk visslabāk 4!
nespēju sagaidīt nākamo sezonu!

Vispār SN ir lielisks seriāls un no Dīna puses parasti vienmēr nāk ģeniāli un sarkastiski komentāri! Ļoti patika viena otrās sezonas sērija, kur Dīns runāja ar Semu par siļķēm, kamēr šis, nabags, pēc smagas nakts gulēja ar galvu gandrīz podā. :D

Vispār Dīns ir ļoti sarkastisks. ^_^ Bet arī Semam ir labi komentāri par situāciju bieži vien.

Taisu tagad Pētījumu metodoloģijā literatūras sarakstu ar rakstiem par pārdabisko, un tajā visām netīšām esmu pieseivojusi rakstu par supernatural :D Inčīgi ;) Varat izlasīt:

Supernatural experience - SPECIAL REPORT

Section: Local Edition: 1 - Mt Druitt

MT Druitt's Tara Battishill doesn't need six degrees of separation to get near her Hollywood crush.
Two weeks ago, the 20-year-old met and spent time with Jared Padalecki and Jensen Ackles, the stars of hit US TV show Supernatural.
The actors were in Sydney, along with fellow cast member Mischa Collins, for the All Hell Breaks Loose Supernatural convention at the University of NSW Kensington campus.
Though Tara was just one of hundreds of fans who attended, she left with memories and an experience no one could match.
She said Ackles was easily her favourite character on the show.
After getting caught up in a furious bidding war and paying $1200 for a T-shirt worn and signed by Padalecki, that all changed.
The T-shirt was auctioned to raise money for the Starlight Foundation.
The drama unfolded after Padalecki spent an hour on stage answering fans' questions.
He made such an impression on Tara that when bidding began the only thing she was thinking was ``I want it''.
``One reason I did it was for the Starlight Foundation,'' she said.
``But I also like to get what I want and I'm determined.
``I knew if I won I'd get to meet him and talk with him.''
Bidding went on for what seemed like close to 10 minutes the crowd gasped and cheered every new bid as the price crept into the high hundreds.
By the end of it Tara had her prize, and an experience she said she'd never forget.
``He wrote on the T-shirt `To Tara, All my love. Thank you so much. Jared Padalecki', and he drew a picture, too,'' she said.
``With Jensen's t-shirt, which sold for $4100, it just had a quick signature on the back and a small picture.
``Jared hugged me so tight, he was so appreciative, so genuine, warm and affectionate.
``I think he kissed me four or five times he slobbered all over my face.
``He has such a good sense of humour we stood making jokes about Jensen and he smelt great.
He is the nicest guy I've ever met ... $1200 is only a small price to pay to experience that.''
* Make sure you tune in next week for a Mt Druitt-St Marys Standard exclusive an interview with Jensen Ackles.

© News Limited Australia. All rights reserved.

hahaha. cik atšķirīgas naudas summas par krekliņiem. Jerods vienkārši bij tik pateicīgs, ja ja ne šī trakā, tad viņa krekliņu pārdotu par vēl daudz mazāku summu salīdzinot ar Jensena krekliņu.  :playful:

Es ta uzreiz piedomāju, cik es būtu gatava samaksāt par kādu Geila krekliņu, ja zinātu, ka pēc tam varēšu viņu satikt?! :D Visus mūža ietaupījumus laikam ( ja man tādi būtu :D)

cravey написал(а):

( ja man tādi būtu )

:rofl:

Вы здесь » TelenovelesLV » Supernatural » Citāti no Supernatural