TelenovelesLV

Объявление

Failu hostings
Raksti/intervijas latviešu valodā, galerijas, video un pārējās sadaļas pieejamas fanu kluba biedriem!!!!
Tulkotie materiāli latviešu valodā ir fanu klubs īpašums!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » TelenovelesLV » Doktors Hauss/HOUSE MD » 3X05 "Fools for Love"

3X05 "Fools for Love"

Сообщений 1 страница 10 из 10

3X05 "Fools for Love"
Jeb vakardienas sērija.

http://i200.photobucket.com/albums/aa9/renarskaupers/305house-arrested.jpg
http://i200.photobucket.com/albums/aa9/renarskaupers/305house.jpg

Un es te vēl atradu vakardienas sērijas labākos diologus angliski:
House interrupts a conversation Wilson is having with a new nurse and when the nurse leaves, House says to his friend, "You've sprinted through three bad marriages into an affair with a dying patient. Now, a naughty nurse? How many more failed relationships are we both gonna have to deal with before you learn to love yourself. And I mean that in the literal way."
It's amazing how you can not only know that it's a relationship but that it's a bad relationship based on nothing but — nothing."
"I know you."
"I'm not with her. Not even trying."
"You're lying to me. That's interesting."
"Well, as long as it's interesting."
Later, when House is still focusing on Wilson, Cameron suggests that if he wants to know if Wilson is dating the nurse, he should ask Wilson. Foreman says, first to Cameron and then to House, "Clearly he did and Wilson denied it. And House doesn't believe it. It's gotta hurt. That's why it pays to have more than one friend, House."

When House first meets Tritter, Tritter complains about the two hour wait he just sat through. House glances at Tritter's problem (in the genital area) and comes up with an instant diagnosis, but Tritter wants a test. House refuses referring to stubborn idiots as he writes a note on the chart he hasn't done more than glance at. Tritter says, "You're rude."
"Wow, you're like a detective or something."
"And you're smart. And you're funny. But you are bitter and you're lonely. So, you treat everyone around like they're idiots. And you get away with it 'cause of your cane."
"Please stop. It's hard to write through the haze of bitter tears."
"But you're not actually getting away with it. Last nurse you made fun of she probably slipped some crap into your coffee...." When House gets up to leave, Tritter trips him. "Treat people like jerks, you get treated like a jerk." House takes the specimen for the test but then gives Tritter a rectum thermometer and the leaves and doesn't return.

Foreman to House about the patient. "Sorry. Ridiculous of me to draw a conclusion based on actually observing them. Should have just depended on misanthropic view os human nature."

When House continues to harass Wilson about the nurse Wilson says he is not dating, Wilson tells him, "You're a miserable jerk who can't stand to be alone."
"I didn't try to break up your marriages. You did that yourself."
"My marriages were so crappy, I was spending all my time with you. Your real fear is me having a good relationship."
"Yes. It keeps me up at night. That and the Lock Ness monster, global warming, evolution, and other fictional concepts."

Man vispār ļoti patika.
Pēdējā laikā reti tas gadās, ka sērija vairāk vai mazāk, bet ir par Formana jūtām un domām. Un šī, manuprtāt, bija tāda. Un man tas patika, jo pēdējā laikā viņš bija palicis īpaši nejauks, bet tagad tā viņa attieksme šos sērijas attieksme pret slimniekiem un ticību viņu mīlestībai bija jauka, bet negaidīta. Un beigā, ka viņš palika pie viņa pasēdēt un mierināt. Lai gan jāsaka šis diognoze mani šokēja - tik ļoti palika viņu abu žēl. Bet tās derības bija tik smieklīgas. :haha:  Un beigās izrādās, ka pats Formans ar māsiņu satiekas. Un Cady arī man bija neticami žēl - kad parādīja, ka iņas grūtniecības tests bija negatīvs. 
Bet īpaši svarīgi bija tas, ka House tik pie sava ienaidnike - tā policista. uh...  :/

oj, jā, labs. Beidzot Hauss aplauzās... Atrada sev tādu pašu mērgli pretiniekos, tomēr Hausam ir priekšrocība - viņa šarms... :rofl:

albalonga написал(а):

viņa šarms...

Un realitātē - neskaitāmi tūkstošu fanu.

es arī skatījos vakar! super!! man jau ļoooti patīk.. un bij žēl, ka viņu apcietināja, lai gan tiešām beidzot ir cienījams līdzinieks :D

šo sēriju arī vakar skatījos, Triters man nu galīgi nepatīk.
bet, nu, Hausam mazu mācību arī vajadzēja :D

Es vispār biju šokā par Formanu. Viņš visu laiku arī bija tāds mērglīgs, bet pēkšņi tik iejūtīgs. Un tās attiecība ar medmāsu arī negaidītas. Istenībā viņš riktīgi Hausu ar to visu iznesa cauri. Un jā, vēl negaidītāk bija tas kā Hauss aprāvās runājot ar Triteru. Vispār forša sērija.

man pattiešām dikti patika
pirmo reizi formans izrādija kādu jūtu esamību to pattiešam nebiju gaidījusi, jauki prieks par viņu morālo labestību bet tas ntoteikti nebūs ilgi
kā tā var pret jauko kausu nu tas itkā bija vajadzīgs bet man dikti žēl. viņš ar savu spieķīti tagad noteikti ir dikti aizvainoti

nu šeit ir dažas bilde no sērijas bet nu man par nelaimi no šis lappas nevar kopēt

http://gallery.house-md.info/categories … 9d6e4bd503

viens benners no šis sērijas kuru nevar kopēt

http://gallery.house-md.info/details.php?image_id=771

un lūka arī vien banner no šis sērijas nav dikti smuks bet nu

http://rr.foto.radikal.ru/0709/c8/dce239c83a66.jpg

Вы здесь » TelenovelesLV » Doktors Hauss/HOUSE MD » 3X05 "Fools for Love"