TelenovelesLV

Объявление

Failu hostings
Raksti/intervijas latviešu valodā, galerijas, video un pārējās sadaļas pieejamas fanu kluba biedriem!!!!
Tulkotie materiāli latviešu valodā ir fanu klubs īpašums!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » TelenovelesLV » One Tree Hill » One Tree Hill While Haley was On Tour...

One Tree Hill While Haley was On Tour...

Сообщений 1 страница 2 из 2

nu haley faniem protams ir pārsteigums kāpēc haley sākumā tikpatkā neparādās One Tree Hill, nedz promo bildēs nedz kur, patiesībā neparādās visa scottu ģimene
nu ja pareizi saprotu tad pati betany ir tūrē un viņi atspoguļojuši ka pati haley - vai kas tamlīdzīgs tikkai tagad tā kārtīgi sāku rakņāties un lasīt tieši par haley, bet ja saprou pareizi tad pati aktrise ir bijusi aizņemta ar savu dziedātājas karjeru, un ar visau to ir palikusi One Tree Hill, kā daudziem tik ļoti tīkamā haley

I thought they did a great job on keeping her in the show:
2.17 - Something I Can Never Have : Having flashbacks nathan is thinking about.
2.20 - Lifetime Piling Up : Nathan's dreams about a different world.

Not to mention, that they did scenes with Haley On tour too, bit i always thought that the writers wrote great storylines to keep her 'in the loop' if thats the way to put it :P

i know Joy actually went on tour with the Wreckers, but was it around that same time as when she went on tour in second season? And I agree, they made it so that Haley was still a part of the story rather than just gone all of a sudden. I hate it when they do that in some shows, usually bc the actor/actress asks for some time off for other stuff, and so she or he just "dissapears" for a bit. And then they use an excuse like the character is on vacation or something, ok yeah. I'm done ranting.

Bethany Joy Galeotti - CW Upfronts

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A_0AEgeBoyQ[/youtube]

Вы здесь » TelenovelesLV » One Tree Hill » One Tree Hill While Haley was On Tour...