TelenovelesLV

Объявление

Failu hostings
Raksti/intervijas latviešu valodā, galerijas, video un pārējās sadaļas pieejamas fanu kluba biedriem!!!!
Tulkotie materiāli latviešu valodā ir fanu klubs īpašums!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » TelenovelesLV » Queer as Folk » Michael Novotny/Hal Sparks

Michael Novotny/Hal Sparks

Сообщений 1 страница 20 из 24

Hals svaigā reklāmiņā pret propozīciju 8, kas ierobežo homosexuāļu tiesības

http://i11.photobucket.com/albums/a187/nyrak29/Hal-1.jpg

EE, tas tagad nesen kaut kad?

aha. Tā es sapratu

Baig jauniņš viņš te izskatās :D

cravey написал(а):

Baig jauniņš viņš te izskatās

fotošops... :D

ak, bet vispār es salasījos to, cik humora pilns, jautrs un draudzīgs dzīvē viņš ir un ka viņš kā komediants uzstājas. Kā es gribētu uz kādu viņa šovu. Nez, man viņš reāli iepatikās.

Nja, interesanti, kas viņam bija pret Geilu un Rendiju  :(

cravey написал(а):

Nja, interesanti, kas viņam bija pret Geilu un Rendiju

nez. es labāk neiedziļināšos konfliktā un nestāšos ne vienā pusē, bet fanošu par visiem draudzīgi...

albalonga написал(а):

nez. es labāk neiedziļināšos konfliktā un nestāšos ne vienā pusē, bet fanošu par visiem draudzīgi...

Tā ir pareizā attieksme ;)

Arī Helam pajauns video:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OxiR-fQnXaE[/youtube]

"If you say my name three times, I come to your bathroom window" :D

Nezinu vai kāds ir lasījis, es tik tikko izlasīju! Gabaliņš no Hela 2008.g.11.09. intervijas:

Wow. So now that the 'Sex in the City' movie has paved the way for a $100 million opening, when can we expect the 'Queer as Folk' movie?
No way will there ever be a 'Queer as Folk' movie.

Really? Why not?
Because a couple of the cast members I know for sure wouldn’t do it and I’m certain that the executive producers Ron and Dan wouldn’t want to work with them either.

Bad blood?
Uh, yeah.

Gimme the dirt! What happened?
My feeling always was, an an actor - and especially as one of the straight actors on the show, that, to a degree, it was my job to do my lines the way they were written and mind my fucking business because our executive producers and many of our writers were gay and were creating these scripts and lines to tell their stories. What, I’m gonna come in and say, 'well I don’t think my character would do that'?. It’s like, seriously? Fuck off. Let's just say there was a little bit of, um, pushback with some of the other actors on the show.

The gay ones or the straight ones?
Um, one of each, actually. (ar to tiek domāti Geils un Rendijs :( ) There ended up being a lot of negativity in kind of just trying to get loving storylines done and it was a tall order.

That sucks.
Yeah. I’m still in contact with many of the people from the show like Bobby Gant, who played my character’s boyfriend, and Harris, who played my son. Both of those guys put a lot of themselves into that show and worked really friggin’ hard and I have a really low tolerance, personally, for anybody who would interrupt that process of peple trying to do good work just because of ego and bullshit.

So those two people, and I’m sure the people out there in Queer as Folkland have some idea who I’m talking about, I wouldn’t work with them again in any capacity.

Can we kill them off?
It’d be a little hard although I’m for it. That’s a joke. Relax. But there is a chance and I always push Ron and Dan in this direction and I think it would be very healthy to do something like 'QAF: Miami' or 'QAF: Chicago' where they took a different group of people and brought the show back that way. You could have Ted or one of the other characters go there and lead us through the beginnings.

That would be great.
Well, thank you. I thought so myself.

Where do we go to sign the petition to make that happen?
I would go to Showtime about it. If anybody could do it it would be them. I’d exec produce it but I have no business going anywhere near a gay show as anything other than an actor.

My best friend growing up came out of the closet when I was 19 or 20 but his parents still don’t know and it’s always been tough for him. He’s always viewed my taking the role of Michael as kind of a gift to him. In some ways I guess it was but in other ways it just made so much sense to me to do it I could see no downside other than the fearful career BS that people got so worked up about what if you never work again well then I’m an asshole and it’s my problem.

It really was never a concern for you to play gay?
No. It was more of a concern actually for the gay actors and I think it turned out to be right because I think the gay actors on the show have had a harder time working after the show than the straight ones have. That’s a fact and it’s a shameful one. I think it points to gay casting directors in Los Angeles who are unable to look past the job they did more than anything else. It’s one of my pet peeves. I’ve read in front of casting directors knowing full well they’re gay and knowing they wouldn’t let other gay actors get past them.

Links uz interviju:
http://www.milehighgayguy.com/2008/09/h … ks_11.html

Interesanti palasīt arī komentārus :)

nebiju lasījusi. eh. Vispār ņemot vērā, ka Rendijam un Geilam savā starpā konfliktu nebija, tad nu sanāk, ka viņi darbojās kā darbojās, bet pašam Helam kaut kas nepatika....

albalonga написал(а):

nebiju lasījusi. eh. Vispār ņemot vērā, ka Rendijam un Geilam savā starpā konfliktu nebija, tad nu sanāk, ka viņi darbojās kā darbojās, bet pašam Helam kaut kas nepatika....

Mhm :( Un ņemot vērā, ka Geilam un Rendijam ar pārējiem aktieriem problēmu nebij, tad jājautā, kas Helam nepatika!  :sceptic:  Man piem, tas liekas, normāli, ja aktieris pasaka, ka viņa varonis nekad neko tādu nedarītu. Tas tak ir tikai loģiski!

cravey написал(а):

Man piem, tas liekas, normāli, ja aktieris pasaka, ka viņa varonis nekad neko tādu nedarītu. Tas tak ir tikai loģiski!

nu vot - man ar tas liekas loģiski. Nu galu galā - nez. Rendijs atklāti ir kritizējis Justinu, cik nu esu lasījusi, un ja godīgi, es daudz kur viņam piekrītu. Viss tas Pink Posse bij sviests un tas galīgi nebija Justina stilā. Un piektā sezona bij sviestaina un ja es tur filmētos - es būtu reāli kritizējusi, ka tur tik maza vieta attiecībām palikusi un tik daudz vienkārši politikas iekšā. Nez. Ir tā reizēm, ka ir aktieri, kas nemāk improvizēt un dara visu, kā scenārijā rakstīts, bet citi aktieri savukārt improvizē un nespēj pat iztēloties savu darbu bez tā. Un tad ir režisori, kuri atbalsta improvizēšanu, un režisori, kuri neciešs. Te varbūt radās problēmas, jo man vienmēr liekas, ka Geils ar Rendiju tik labi sapratās, viņiem bij tāda ķīmija, ka viņi improvizēja un abiem tas labi kopā padevās. Bet Helam iespējams nepatika šī visa improvizācijas lieta. Kas to lai zin. Whatever,

Nja, un par tiem spin-off! Neviens neskatīsies QAF, ja tur nebūs Braiens ar Džastinu! Viņi bija tie, kas piesaistīja lielāko skaitu auditorijas. Un ja arī tāds šovs būtu, tad viņu visu laiku salīdzinātu ar orģinālu, un visos pāros meklētu iepriekšējos varoņus. Tas neietu krastā! Labāk tad fan fikus lasīt :) Lai arī man pašai mežonīgi gribētos zināt, kas nākotnē noticis, bet labāk šādi, man patika, ka QAF aizgāja, tā teikt, kamēr vēl bij slavas zenītā  :playful: Un tagad tā popularitāte arvien pieaug :D Galvenais, lai tie aktieri nepazūd, bet gan ik pa laikam kaut kur parādās, jo pateicoties QAF mēs iemīlējām ne tikai varoņus, bet arī pašus aktierus  :love:

P.S - Man vēl sapnis ir kādreiz redzēt Rendiju un Geilu kopā kādā projektā, bet laikam jau nespīd  :blush:

hahaha, tas tev kā man reiz bij ar Christianu un Gabiju. Bet vispār ir jau pārgājis.

cravey написал(а):

P.S - Man vēl sapnis ir kādreiz redzēt Rendiju un Geilu kopā kādā projektā, bet laikam jau nespīd  :blush:

tas būtu ideāli, bet iespēja ir 1 no 100 ja pat ne vēl mazāka!

īStenībā esmu šokēta, ka Halam bij konflikts ar Rendiju un Geilu, bet nu ko lai dara, tā tas ir katrā projektā!

Nea, vnk Hels bij greizsirdīgs, ka Braiens beigās palika ar Džastinu nevis Maikiju :D

cravey написал(а):

Nea, vnk Hels bij greizsirdīgs, ka Braiens beigās palika ar Džastinu nevis Maikiju :D

Man ar tā sāka likties, ka tur ir iejaukta greizsirdība! :D

Noskatījos visu Hela humora uzstāšanos Komēdiju Klubā - DVD Escape from Halcatraz un nosmējos līdz asarām. Pats pēdējais, ko viņs stāsta ir par painball un es vienkārši tur līdz asarām. Bet nu labākais quote tiesam ir tas, ko toreiz skatījāmies - My dick is a pussy, :D

albalonga написал(а):

My dick is a pussy, :D

:D:D:D

Вы здесь » TelenovelesLV » Queer as Folk » Michael Novotny/Hal Sparks