TelenovelesLV

Объявление

Failu hostings
Raksti/intervijas latviešu valodā, galerijas, video un pārējās sadaļas pieejamas fanu kluba biedriem!!!!
Tulkotie materiāli latviešu valodā ir fanu klubs īpašums!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » TelenovelesLV » TVD 1. sezona » 104 - Family Ties

104 - Family Ties

Сообщений 1 страница 14 из 14

Elena and Stefan go to the town's annual Founder's Party. Vicki wants Tyler to take her to the party. Damon tells Elena about the history of the Salvatore's. Stefan tries to cut Damon out of his life.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4CkQsqXc6Ig[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mYgVir3ov_Y[/youtube]

un bilžuki

Mmm, jūtu, ka atkal būs labā sērija  :shine:

Parādījies sneak peek klipiņš :) Alby, beigas spešal priekš mums :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E1BNwweqH9Q[/youtube]

awwwwwwwwwwww..... :crazyfun:

Man patīk, ka jau būs pirmais strīds Deimona dēļ  :rolleyes:

Netā ir ļoti daudz labu atsauksmju par šito sēriju. Daudzi saka, ka šī ir līdz šim labākā VD sērija. Un te review, kur ir arī ģeinālākās vietas citētas. Es gan neredzēju vēl, bet varu derēt, ka tas bij reāli smiklīgi, kā Deimons nolika Twilight... :D

I have to confess I am totally falling in love with this show. It's entirely possible that I may be blinded by my past love for this story (though the show seems vastly different from the books) or my love for Ian Somerhalder who makes a fine, sexy Damon. And of course, I just love vampires.

My favorite moment of the show was the brilliant way they brought Twilight into it! As Damon mocks one of the Twilight books, Caroline asks him..."How come you don't sparkle?" And Damon responds, "Because I live in the real world where vampires burn in the sun." LOVE!!

So...we learn there's a secret stash of vervain in Zack's basement. Stefan tries to drug Damon with it, but Damon is a smart one and recognizes it right away. So Stefan is going to have to think of something else.

Caroline tells Bonnie who tells Elena (hey it's high school!) that Stefan is a manipulative liar who was enraged when Damon stole his ex-girlfriend planting all sorts of seeds of doubt into Elena's mind.

So Elena gets a bit ticked when Stefan says Damon is trying to drive them apart. She just wants to know him. But when she heads to the restroom and observes bite marks all over Caroline's body..she knows something is up and instantly trusts Stefan over Damon again.

Stefan successfully spiked Caroline's drink which ends up saving her life. Meanwhile, it appears the town knows vampires are back and Stefan locks Damon in the vervain room.

My other favorite quote?
"You're dead, dude. Get over it."

Man ar patika šī sērija, it īpaši beigas, kur tie vecāki, saka, ka viņi ir atgriezušies, ar viņi domājot abus brāļus. Kļūst arvien interesantāk ;) Man arī patika īsā saruna starp Deimonu un Eleinu, man nez kāpēc rodas sajūta, ka lai arī cik liels melis un manipulātors nebūtu Deimons, ar Eleinu viņš vienmēr ir patiess :) Beigās tizli, ka viņu tai pagaraba cietumā ielika  :angry:

noskatījos. wow, tās beigas, kur mērs ar sievu, policijas priekšniece un Logans visi sapulcejas un - Thy'v come back. Un tas kristāls, ko Deimons paņēma atpakaļ un pulkstenis. Un sanāk tie visi zin par vampīriem. tiešām - wow. Un Deimons, kurš iekrita uz Stafana triku. Un  kad viņi ballei ģērbās bij smieklīgi - Dude, youre dead - get over yourself. Ģeniāli. Un kā Deimons lasīja Twilight sāgu. hihihihihi. Vispār fantastiska sērija un tiešam tajā sarunā ar Eleinu - viņs izskatījās patiess, neuzspēlēts. Nu nez - es pilnīgi fanoju, kā viņš kadrā parādā un tās viņa acis. wow. Un man reāli Bonija saka patikt ar tam svecām savām.

Вы здесь » TelenovelesLV » TVD 1. sezona » 104 - Family Ties