TelenovelesLV

Объявление

Failu hostings
Raksti/intervijas latviešu valodā, galerijas, video un pārējās sadaļas pieejamas fanu kluba biedriem!!!!
Tulkotie materiāli latviešu valodā ir fanu klubs īpašums!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » TelenovelesLV » Supernatural 5. sezona » 5x15 Dead Men Don’t Wear Plaid

5x15 Dead Men Don’t Wear Plaid

Сообщений 1 страница 14 из 14

“Sam and Dean investigate Bobby’s home town where the dead are rising from the grave but instead of attacking humans, they are happily reuniting with their families.  The brothers turn to Bobby for help but he tells them not to worry about it and to leave town.  Suspicious, Dean investigates and comes face to face with Bobby’s dead wife who has no memory of what happened to her.  Once the zombies start turning evil, the boys tell Bobby he has to kill his wife but he refuses.”

This episode is written by Jeremy Carver.

And for fans of continuity, note that the actress playing Bobby’s wife (Carrie Anne Fleming) is NOT the same actress who appeared as his wife during the dream sequences in “Dream a Little Dream of Me.”  However, according to IMDB, Fleming did have a previous role on the show as a nurse back in the season 2 premiere, “In My Time of Dying.”

Ar nepacietību gaidu!
Bet tikmēr sāku skatīties no sākuma! :D

aw, Bobijs.

promo:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3vdulcEWRQE[/youtube]

webclip :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ti9b11f2oks[/youtube]

Ak, dievs - Dīns ir ģeniāls. :D

Noskatījos - paskumja sērija :( Tik es ar īsti neiebraucu tajā "Nāves" mesidžā  :sceptic:

Nu es to sapratu tā, ka Bobiju mēģināja nogalināt, jo viņš palīdz Dīnam un Semam... Un tā klusā pauze beigās lika noprast, ka Bobijs nav īsti pārliecināts, vai turpinās palīdzēt!  :huh:

jā man ar liekas, ka Bobijam viss jau paliek par smagu, bez zēniem viņš ir vajadzīgsm jo kā nekā bez viņiem abiem viņiem vairs nekā nav un Bobbijs viņiem ir viens tāds ļoti tuvs cilvēks ar kuru viņi vbar izrunāties un paļauties, bet smaga sērija.
Biju pārsteigta uz Bobbija reakciju, situācijā ar ieroci un draudēšanu zēniem, bet tas bija saprotams!

No vienas puses jau saprotams... no otras, vai tad viņš mazums dzīvē redzējis zombijus un citas dīvainas lietas... bija taču jāsaprot, ka kaut kas nav kā vajag.  :unsure: Bet laikam jau tas liecina, ka Bobijam vēl sirdī ir cerība un ticība labajam.

Nu iespējams
bet viņš tā pat nebija spējis pārdzīvot to, ka viņam jau vienreiz nācās nogalināt savu sievu, tas bija smags trieciens un pārdzīvot to atkal, un atkal justies vientuļam Bobijs negribēja.

Njā..  :confused:  Tiešām drūma sērija...  :sceptic:

Savā veidā man liekas, ka Bobijs pat grib nomirt, jo ir noguris no dzīves - no dzīves bez sievas, ratiņkrēslā un vēl ar apokalipsi aiz loga. Žēl mna Bobiju. :|

Quotes

Dean: Who gave you that name?

Digger: I did.

Dean: You gave yourself your own nickname? You can't do that.

Digger: Who died and made you queen?

Dean: Do you know how many times we've called? Where've you been?

Bobby: Playing murderball.

Dean: What is that smell? Is that soap? Did you clean?

Bobby: What are you, my mother? Bite me

Clay Thompson: I can't believe you were gonna kill me.

Dean: You're a zombie.

Clay Thompson: I'm a taxpayer.

Dean: Another Horseman. Awesome. Must be Thursday.

Dean: You got any more ammo? I'm low.

Bobby: Yeah, we got plenty. Just run back past the zombies. It's in the van where we left it.

Dean: A simple no would have been fine.

Bobby: Kind of a tight fit, don't you think?

Dean: It's all right, they're idiots. They can't pick a lock.

(the zombies pick the lock)

Bobby: Don't you ever get tired of being wrong?

Dean: I'm making this stuff up as I go. Sue me.

Вы здесь » TelenovelesLV » Supernatural 5. sezona » 5x15 Dead Men Don’t Wear Plaid