TelenovelesLV

Объявление

Failu hostings
Raksti/intervijas latviešu valodā, galerijas, video un pārējās sadaļas pieejamas fanu kluba biedriem!!!!
Tulkotie materiāli latviešu valodā ir fanu klubs īpašums!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » TelenovelesLV » One Tree Hill » One Tree Hill Season 6 Episode 2

One Tree Hill Season 6 Episode 2

Сообщений 1 страница 15 из 15

tātad beidzot ir ienākušas ziņas vairāk tieši par šo sēriju, kādu laiku jau klīda baumas par filmēšnu vegasā, nu patiesībā tas bija jau apstiprināts, tikkai nebija īsti skaidri kura sērija
bet nutagad pēc jaunākām ziņām tā laikam sanāk 2 sērija

602 is being filmed in Vegas. filming starts anywhere from June 17-19 on the first episode, so they’ll be in Vegas the end of June. they’re not taking the NC crew to vegas, they’re having a 2nd unit from Los Angeles flown out to Vegas. all we know for sure is Chad will be there. which of the girls, we don’t know

This one questionable * Since its sort of already come out in the promo I guess I can release what I was sworn to secrecy about. 6.02 will be filmed in Vegas. The only thing is I don’t know if its “Vegas” in Wilmington or actually Vegas, Nevada. Its supposed to pose as the latter. And why its 6.02 instead of 6.01 I have no idea, unless I got some wrong info. Thats all I know though. Credit: TSOneTreeHillz@FF

credit: Love to Burn Went and took these pictures, after they were done filming today Clothes over Bros.

[реклама вместо картинки]

Filming Spoilers

I really wanted to share with all of you information that I got from my friend who lives in Wilmington. She lives in the same community where the Naley house is (she actually lives down the street from it) and she was out on her boat the other day (I believe on Tuesday) and that marina is right behind the houses and you can see somewhat into the Naley backyard from it and she saw James, Barbra and Antwon filming a scene. Barbra and Antwon were in the pool and Nathan was outside of it. She obviously couldn’t hear anything that was being said but she was able to see at least that much of it. I know that its not a HUGE thing but its a little something. credit: brookeluvsluke @FF

Credit: JakesGirl @ othforums.com
im not 100% sure but its something along these lines:
peyton: luke your a mess you cant just call a girl from the airport
lucas: i know im sorry i just
peyton: your a mess lucas scott, but your my mess.

im pretty sure there was something about love but idk if he said it or she did
but they def had like a hardcore make out session she like moaned and he was like kissing her neck and there was some tongue involved.

hahaha... Iedomājos Antwonu un Debru baseinā un Nātans viņus pieķer.... jautri....

Clothes over Bros tā izpostīts.
ak, kas par interesi rodas.

danna написал(а):

Clothes over Bros tā izpostīts.
ak, kas par interesi rodas.

nu tas jau ir pavisam droši, ka tā izpostītas, ja nu viena režisori to izdomājuši lai cilvēkiem sajauktu prātus, bet nu manuprāt parasti gan tā nedara, dažŗeiz paši režisori man liekas pamet virves galu lai nedaudz parunāatu un nebūtu jklusums kaut peldi klusajā okeānā

http://i266.photobucket.com/albums/ii253/Team-Dom/untitledl.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii253/Team-Dom/untitledc.jpg

man tā laikam ar atmiņu pašvaki.

kas bija Carrie?

un ja es nekļūdos tā biaj tā ļaunā auklīte kas nozaga jamy un kas nsokūpsīja natan

Scheduled Air Date: September 8, 2008 @ 9:00PM EST

Writer: ???
Director: Greg Prange
Artist: The Flaming Lips

* Estimated Filming Schedule: 2008/06/30-2008/07/10 (8-day shoot)

* 2008/07/01 - "My friend lives in the same community where the Naley house is, and the marina is right behind the houses. From it you can see into the NH backyard, and she saw James, Barbra and Antwon filming a scene. Barbra and Antwon were in the pool and Nathan was outside of it. She obviously couldn't hear anything that was being said but she was able to see at least that much of it." (credit to BrookeluvsLuke)

* 2008/07/02 - "I was just over by St. James Church, and Joy and Jackson are definitely there filming. I actually saw Jackson, Joy was word of mouth from the crew." (credit to Taylor)

* Carrie has taken Dan hostage at her house.

* A Nathan and Haley kiss was filmed. It was not actually a heavy kiss. Nathan was kissing on Haley's neck while mumbling something. It was filmed in their living room. However, NH were interrupted by Skills and Deb bursting into the living room like horny rabbits! (credit to TREE HILL FOXY)

* Scene 38: Carrie's House at night. Dan is tied down, grinning eerily at Carrie as she paces around, carrying his hospital beeper. Dan tells her to call the number on the beeper, and Carrie responds by repeating his words, mockingly. She proceeds to dial the number on a cell phone, while continuing to mock Dan. A clerk answers the call, announcing he is from the "Emergency Medical Response Team", and requests the name and number on the pager. Carrie is confused, and believes she has called the wrong number. The Clerk responds that unless she is on the heart transplant waiting list, she has called the wrong number. Switching off the phone, Carrie tries to process what that means. As realisation hits, she turns pale, and sneers as Dan begins to laugh at her. Carrie tells Dan to shut up, but he just continues laughing, which causes Carrie to angrily throw the pager against the wall.

jauni, kārdinoši un vienkārši skaisti previewi šai sērijai:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=46HYgJNuVuY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=getng8MexkQ&feature=user[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n3vcmfS9Gh0&feature=user[/youtube]

ā. un šis smieklīgais:

(ans they thought the last nany was crazy.  :D )

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N1ixfHaHifg&feature=user[/youtube]

jauki. lai gan te kincenē bez skaņas skatos, vienalga jauki. :D

Es raudu. Raudu par Brūku un Kventinu. Tik bezjēdzīgi, tik stulbi Kventins gaja bojā. Nabaga Džeimijs - viņš ir tā sadraudzejies ar Kventinu. Pēc tiem visiem starpsezonu spoileriem, kuri ceļoja no uzņemšanas laukuma, jau zināju, ka Kventins ies bojā, tikai nezināju kā. Šausmas, cik tas viss nejēdzīgi. Un Brūka - tas ir tik smagi - viņas morālās traumas daudz smagākas par fiziskajām. Es nevaru - es tagad laikam pusnakti nespēsu nomierināties.

Lai gan bija arī pozitīvi momenti - Lūkas na kopā, Džeimijs ar lielajām ausīm, Deba un Skils - viņi ir jauki kopā un vēl jaukāki, kad sarunājas, nevis tikai mīlējas. Un protams satriecošā Heilijas un Nātana saruna. Ka viņš toriez tā spelējis viņai un viņas atzīšanās, cik ļoti viņai toreiz patika, lai gan toreiz viņi vel nebija kopā - viņa tikai mācīja viņu. Bet tagad viņš ir gatavs atteikties no basketbola viņas un dēla dēļ. Vispār ikviens moments, kur Nātans saka, ka viņam ir sexīga sieva, sexīga sieva gaida mājās - es izkūstu. Viņi laulībā pavadījuši jau vismaz 6, varbūt pat vairak gadus, bet pat pēc tik ilga laika viņš domā par viņu ta, kā vīrietis domā par sievu medusmēneša laikā un tas ir satriecoši. Vispār ļoti skaista, lai gan skumja serija. Un es joprojām raudu.0000000

Man nav ko piebilst, jo tu jau visu pateici! :)
Bet sērija patiešām gan skumja, gan priecējoša vienlaikus...Žēl Kventinu, it īpaši pēc tā kā viņš satiek ar džēimiju un sarunas ar Heiliju....
un brūka...tas ka viņā pateica, ka nokrita pa kāpnēm...es biju pārsteigta, ka Peyton noticēja...

ak un man bija tāds smaids sērijas šakumā kventins un jamy ak tik varen jauki un izrādās viņam ir mazi s brālītis un viņš vēl udāvināja to kasītii un viņš vēlētos bēr nus varbūt meitenīti un gi'meni, nu jā tas likās tik ļoti jauki bet tas ka viņš nomira, lai gan zināju  - šoks
un srkanaias apmetnis - cik saprotu varētu tikts apraksts tajā kastītē
un peyton un lukas prtoams tik jauki kopā tā lēkāšana vienkārši neaprakstāmi jauka
ak tik ļoti zēl brukas - viņa tak tik jauka ak un tagad ar viņu daudko tā īsti nesaprotu jo oens tak kautkd atgrizīsies, bet viņa tak kautkasd būs rprom un jā manā galā sāk smaržot pēc atriebības vēlmes
ak un deba un sliks un viņa pat esoša saruna un vispār deba, tik atsvaidzinoš varonis
dens - apzinās ka jamy ir tā vērts
un vis vis svis pārējais - tik neprakstānmi satireoša sērija kaut nevaru pateikt pa visu jauka bet noteikti burvīgā veidā satrieoša

Вы здесь » TelenovelesLV » One Tree Hill » One Tree Hill Season 6 Episode 2