TelenovelesLV

Объявление

Failu hostings
Raksti/intervijas latviešu valodā, galerijas, video un pārējās sadaļas pieejamas fanu kluba biedriem!!!!
Tulkotie materiāli latviešu valodā ir fanu klubs īpašums!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » TelenovelesLV » Supernatural 7. sezona » 7. sezona

7. sezona

Сообщений 41 страница 52 из 52

WOW un šitas ir dievīgs  :love:

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/409261_331309353566608_108469365850609_1032579_163174262_n.jpg

There is a change afoot at the helm of the CW’s veteran drama series Supernatural. Sera Gamble, who has been with the show since the beginning, serving as co-showrunner alongside Robert Singer for the past two seasons, will be stepping down. Word is that she opted not to renew her contract to focus on development. Jeremy Carver, executive producer/co-showrunner of Syfy’s Being Human, is joining Supernatural as an executive producer and will co-run the series with Singer next season. The CW has not made any formal renewal decisions yet but Supernatural is one of the network’s stronger ratings performers and is fully expected to return in the fall. This marks Carver’s return to Supernatural where he served as a co-producer during the 2009-10 season before leaving to co-run with his wife Anna Fricke Syfy’s Being Human, which the two wrote together based on the British show. UTA-repped Carver will keep his executive producer credit on Being Human, which will now be run solo by Fricke, making them a rare couple of writer-producers showrunning two series at the same time. Supernatural creator Eric Kripke, who stepped down as the day-to-day showrunner after the show’s sixth season in 2010 when Gamble and Singer took over, remains an executive consultant.

Avots: šeit

ok this is the day! I'm ready to do this!
Un tā kāds pusstundas laikā sāksies mans garaiš ceļs kopā ar supernatural 7. sezonu! :D

My thoughts are with you :D Es ar labprāt sāktu skatīties no jauna, bet man jāmācās ekšiem :D

Inetux написал(а):

My thoughts are with you  Es ar labprāt sāktu skatīties no jauna, bet man jāmācās ekšiem

nice! tev tagad vidusskolas ekši?

tagad esu tikusi līdz 6 sērijai un jā man patīk Deans, I have missed him so much!
tagad kāda pauzīte bij jāietur, ēst jāsagatavo un tad turpināšu! cerams sanāks visu šonakt noskatīties!

I did it! Man tas prasīja 3 vakarus/naktis, jo visi man kaut kāda iemelsa pēc traucēja, bet es to izdarīju un tagad zinot ar ko beidzās sezona man radās vairāk jautāumi un liela vēlme noskaidrot kas notiks tālāk.

All that matter is that...

Свернутый текст

Semijs palika viens un Dīns ar Casu ir Purgatorija, un tā k;ā vairs Sera nav pie stūres, bet Džeremijs Kārvels ir showunners, tad nākamā sezona būs EPIC <3

I hope so!
Es beigas skatoties paliku sēdus un domāju What is Happening?

Es biju salasījusies spoilerus, un biju gandrīz vai pārliecināta, ka tieši viņi abu tur nonāks. Un vēl tas fanu nepatikas vilnis par to, ka ķipa Kass viņu vienu atstāja. Manuprāt, tas bija skaidri saprotams, ka tā bija aina, kur vajadzēja parādīt, ka brāļi ir šķirti.

Un mana Destiel shipper heart loved ending :D

Inetux написал(а):

Un mana Destiel shipper heart loved ending

nu man viss patiktu, ja

Свернутый текст

Cas nepazustu

DVD iznāk 18 septembrī. Lūk covers.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/556886_10150949690312630_2147191944_n.jpg

Es jau neteikšu, ka Dīna photo it no 7.sezonas photoshoot, bet Sema - no 6. sezonas.

Вы здесь » TelenovelesLV » Supernatural 7. sezona » 7. sezona