TelenovelesLV

Объявление

Failu hostings
Raksti/intervijas latviešu valodā, galerijas, video un pārējās sadaļas pieejamas fanu kluba biedriem!!!!
Tulkotie materiāli latviešu valodā ir fanu klubs īpašums!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » TelenovelesLV » Citi seriāli... » 90210

Сообщений 1 страница 20 из 28

[реклама вместо картинки]

An edgy, contemporary spin-off of the iconic drama, "Beverly Hills, 90210", the new 90210 looks at life through the eyes of Annie Mills and her brother Dixon, whose first day at West Beverly Hills High School leaves no doubt they're not in Kansas anymore. The Mills family, including dad Harry and mom Celia, has relocated to 90210 to keep an eye on Harry's mother, Tabitha. At West Beverly, they meet Naomi, Ethan, Navid and Silver. Among the faculty are Ryan Matthews and the beautiful guidance counselor Ms. Kelly Taylor. The Mills family has just begun to realize how much their lives are about to change.

Cast:
Annie Mills - Shenae Grimes
Dixon Mills - Tristan Wilds
Celia Mills - Lori Laughlin
Naomi Bennett - AnnaLynne McCord
Ethan - Dustin Mulligan
Navid - Michael Steger
Silver - Jessica Stroup
Ryan Matthews - Ryan Eggold
Harry Mills - Rob Estes
Tabitha Mills - Jessica Walter and...
Kelly Taylor - Jennie Garth

Promo treileris  Promo 2

Jaa, tas ir Beverlihilzas spinoff seriaals :D

Ko domaajat par shaadu ideju?

ak nu iskatās jau ditki interesanti u8n vēl cw ir veidotājs, bet nu vēl vienu eriālu sākt manu nu galīgi nvaru, nav pa kuru laiku, tagad pat jāsāk domāt pa kuru laikau paspēsu jau tos kurus esmu sākusi skatīties, kaut ļoti gribētos, maz ko atceros no beverihilsas bet zinu ka patika un tik daudz runu

nu droši vien, ka sakšu skatīties un ja patiks - turpināšu.

tikko iznāca pirmās 2 sērijas, vēl gan neesmu redzējusi

nu man ir ielādētas pirmās 2 sērijas un plānoju noskatīties sodien. Noteikti ielikšu savu komentu.

es jau uzreizi trešdienas vakarā noskatījos 1. sēriju
un ceturdien, kad nolādējās, arī 2. sēriju.

patreiz ir tā, ka man patīk.
bet lai gan - redzat, ka tā nebūt nav tāda sajūsma kā par Gossip girl un One tree hill.
tomēr biju gaidījusi kaut ko iespaidīgāku, bet vienalga - turpinu skatīties, tad jau tomēr kaut kas tur ir un piesaista.

notikumi un tēli noteikti ir interesanti.
un jāsaka,ka aktieru meistarība nu ir liela.
un visa tā Beverlihilsas pasaule tāda koša un krāsaina uztaisīta.
un notikumi un draugu iegūšanu uz priekšu iet no neticamā ātrumā, ka brīdi man pat neticami tā palika.

no jaunajiem patreiz pats interesantākais liekas tā meitene ar to portālu un viņas stāsts.
bet vispār - visinteresantākais liekas Kellijas būšana seriāla. tas mani tā ritīgi piesien.
+ vēl cerības, jo baumo, ka Donna un Brendons arī būs redzami seriālā.

kopslēdziens - ja būs laiks tad skatīšos.
^^

Donna noteikti būs cik sapratu, bet Brendonu nezinu. Nu man ir ta, ka man dikti patīk un interesants liekas skolotājs Metjūzs un viņa sarkastiskās attiecības ar Naomi. Kaut kas tur briest - esu vēl tik pirmajā sērijā. Nu tā Silvera ar savu portālu ar interesanta. Brāļuks un māsiņa man pagaidām šķiet garlaicīgi.

Jā, laikam visi seriāli nolēmuši šogad sākt ar Coldplay - sakumā paša skan Coldplay - Viva la Vida. Man bija tā - wow. Bet nu nav dziļuma šim seriālam, lai neteiktu, ka tas vispār ir sekls. Un pietrūkst tās valodas un tās aktieru meistarības un noslēpumu, kas ir Gossip Girl. Jā, nu nav kaut kas līdz galam šism seriālam, ir tikai spožums un vizuāli krāšņi.

albalonga написал(а):

Jā, nu nav kaut kas līdz galam šism seriālam, ir tikai spožums un vizuāli krāšņi.

tā trāpīgi pateikt.
bet tomēr, nezinu, kā tu.
bet ja man sanāks laiks, tad skatīšos kaut veco beverlihiliešu dēļ. un Silveras.

(kaut. ja nekad nemainīsies, tad privileged būs mana priekšrocība.)

albalonga написал(а):

Nu man ir ta, ka man dikti patīk un interesants liekas skolotājs Metjūzs un viņa sarkastiskās attiecības ar Naomi.

var jau būt, ka tā daudz tālāk sižetā kut kas arī ir.
bet patreiz noskaties otro sēriju līdz galam.
^^

Man jau patika. Lielisks humors, scenāristi ir pacentušies, būs daudz drāmas un humora. Jūt to izsmalcināto "Freaks and Geeks", "Superbad" u.c. ietekmi. Jaunie varoņi arī iepatikās. Diksons ir jauks, Ītans man arī patika...mm, dažbrīd gan bija traki :D Bet vispār jau sižeta līnijas paveras ļoti plašas. "Veco" varoņu stāsti arī ieinteresēja - pat vairāk. Un vē - ļoti daudz dažādu dziesmu. :D Bāc, uzreiz nostaļģija...;]

Ah, es joprojām fanoju par Raienu un smuki viņi kopā ar Kelliju.

Raiens arī bija jauks;]

Dažas bildes

http://i34.tinypic.com/104panp.jpg  http://i38.tinypic.com/uvalt.jpg  http://i34.tinypic.com/10n5iqh.jpg  http://i36.tinypic.com/2cwtpx1.jpg

http://s54.radikal.ru/i143/0906/bd/2aa9ea937c1c.jpg

Question: 90210 scoop, please? --Darren
Ausiello: As you may have heard through the 'vine, the teens at West Beverly High will be given a hot summer hangout with the C-dub bringing back the Beverly Hills Beach Club. Much like the original -- which was a favorite hangout of Kelly and Brenda, as well as the place where both Brandon and Dylan worked -- the new beach-side club will feature a bevy of hot new characters. I mean, it's not really a beach unless there’s some skin to burn, right?

Question: Is Dustin Milligan not returning to 90210 at all next season? --Becky
Ausiello: Nope. We'll learn in the Sept. 8 season premiere (via gratuitous exposition) that Ethan decided to stay in Montana with his pa.

Jessica Stroup Spills '90210' Season 2 Scoop

The final episode of 90210 has come and gone, but there's a whole other season to look forward to.  Series star Jessica Stroup recently talked to E! Online about the outcome of the show's first run, and it looks as though things will surely get more exciting the second time around.

For those who haven't watched the season 1 finale of 90210, be warned.  Possible spoilers below.

"I know that next year is going to start with a whole fresh start," actress Jessica Stroup revealed.  "The whole season is going to be different.  Some storylines might just evolve and disappear--or just reappear."

Regarding the highly publicized death on the 90210 finale, Stroup confirmed how it would affect every character on the show.  However, there's one person who will really transform because of it.

"Of course it's going to change Annie inevitably," Stroup divulged.  "She's going to be a totally different character.  [...] I think next year is going to be amazing for her because she's going to go through a lot of changes with this character and down some really, really dark roads."

"I hope, at least, that it affects every one of us.  I know that it's going to affect all the characters, but I hope it brings us back together at some point as a whole group."

Playing Silver on the series was a great experience for the actress, but she can't help but be thrilled at how her character's journey takes place next season.  "This season finishes out on so many levels as a cliffhanger, and a lot of her stuff, including the Dixon (Tristan Wilds) relationship, the Ethan (Dustin Milligan) relationship and her relationship with herself, with this disease, has really only just begun," Stroup said.

"The path that she's on, she's just now started to go on.  I'm really excited to see where it goes next year, and I hope people can respond to what's happened with her."

Silveras un Diksona atveidotāji
http://i40.tinypic.com/11qmiki.png

http://i41.tinypic.com/6tif74.jpg

to pirmo nebiju redzējusi -
bet to otro gan
- un tikuntā viņi izkatās traki piemīlīgi
- vai tad viņi tā ir kopā vai tikai pa draugam

Nē, viņi ir tikai labi draugi. Jessica ir kopā ar Ītana atveidotāju Dastinu.

indy написал(а):

Nē, viņi ir tikai labi draugi. Jessica ir kopā ar Ītana atveidotāju Dastinu.

vot to nebiju pamanījusi pat fotogrāfijas skatoties ne gluži
bet traki piemīlīgi draugti tādi foršie

http://i30.tinypic.com/14b7yip.jpg

Вы здесь » TelenovelesLV » Citi seriāli... » 90210